Przyciągnij więcej klientów. Pomogą ci w tym przedświąteczne poprawki od porównywarek

Artykuł publikowany 04. 12. 2020
| 3 minuty czytania

Przed świętami Bożego Narodzenia czeskie porównywarki przygotowały dla e‑sklepów i użytkowników kilka przydatnych ulepszeń. Jakie nowe funkcje zostały dodane do GLAMI czy Heureka? Zapoznaj się z nowościami i wykorzystaj je do pozyskania klientów, którzy rezygnują z zakupu prezentów w ostatniej chwili.

Z GLAMI zwiększysz zasięgi swojego e‑sklepu

Porównywarka mody GLAMI zaleca reklamodawcom korzystanie z trybu preferowanego, w którym mogą otrzymać nawet do 3 razy więcej zamówień. Dzięki temu asortyment danego sklepu internetowego zostanie oceniony przez komparator, a produkt i marka będą lepiej widoczne.

Od 24 listopada GLAMI oferuje także możliwość ustawienia gwarancji dostawy towaru przed Świątami Bożego Narodzenia.Poinformuj klientów, że Twój e‑sklep regularnie nadrabia zaległości i nie zapomnij aktualizować informacji o wysyłce za pomocą kodów rabatowych.

Heureka

Czy już jesteś lub chcesz być partnerem Heureka? Największa czeska porównywarka przedstawiła reklamodawcom nie tylko nowe wiadomości, ale także nową grupę na Facebooku, która oferuje pełny przegląd programu afiliacyjnego Heureka.

Pod koniec 2020 roku Heureka sporządziła również mapę rozwoju czeskiego e‑commerce w ciągu ostatnich 9 miesięcy. Tomáš Braverman, szef firmy Heureka, przyjrzał się zachowaniom Czechów podczas zakupów online i innym interesującym danym.

Biano myśli o szczegółach

Porównywarka Biano udostępniła coroczną przedświąteczną listę kontrolną dla e‑kupujących. Zapoznaj się z jej głównymi punktami i upewnij się, że Twoja reklama jest efektywna.

Czek:

podstawowe usługi, takie jak Biano Pixel, połączenie z Google Analytics i wystarczający kredyt w ustawieniach

Dokładność pliku XML

  • jakość i rozdzielczość zdjęć towarów
  • opcje transportu, płatności i inwentaryzacji
  • opisy produktówfunkcjonowanie obsługi klienta

Specjalistyczne porówniarki, w tym Biano, promują wykorzystywanie atrakcyjnych i wysokiej jakości zdjęć towarów. Sprawdź, czy są zdjęcia na Twojej stronie są odpowiedniej jakości, korzystając z bezpłatnego audytu obrazów w programie Feed Image Editor.

FAVI

Jeśli reklamujesz się w porównywarce FAVI, prawdopodobnie zauważyłeś zmianę w systemie ustalania stawek. Licytacja działa teraz w formie wielokrotności ceny minimalnej. Już zwiększony CPC został automatycznie przeliczony przez użytkowników na równoważne wielokrotności. Nowy system został wprowadzony przez FAVI we wszystkich wersjach, ujednolicając w ten sposób zasadę licytacji.

Aktualne ceny minimalne w poszczególnych kategoriach można również sprawdzić na stronie internetowej FAVI.

Skorzystaj ze wszystkich przedświątecznych wskazówek, aby jak najlepiej wykorzystać je w swoim e‑sklepie. Aby uzyskać 100% z pliku XML, skontaktuj się z Mergado — masz go w pełni wyposażony za darmo przez pierwsze 30 dni.

Autor / Anna Grzelczak / 04. 12. 2020

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.