Systemy analityczne i reklamowe dla WooCommerce — Mergado Pack

Artykuł publikowany 09. 10. 2020
| 3 minuty czytania

Jednym z podstawowych zadań e‑sklepu jest zwiększenie widoczności Twojej marki. Analizując swoją obecność w sieci, zarówno tą organiczną jak i generowaną reklamami możesz przyciągnąć potencjalnych kupujących lepiej niż wielkie międzynarodowe korporacje. Jak to zrobić? Właśnie o tym w dzisiejszym artykule!

Jak najłatwiej skonfigurować sklep?

1. Analytics

Najpopularniejszym narzędziem do pomiaru ruchu jest Google Analytics — wyświetla głównie podstawowe dane o ruchu lub przepływie danych, a w przypadku sklepu internetowego trzeba przeanalizować bardziej szczegółowe informacje. Jakie kategorie najczęściej odwiedzają klienci? Który asortyment interesuje ich najbardziej?

Monitoruj zdarzenia e‑commerce!

Korzystaj z wtyczek, rozszerzających pole zbieranych danych. TUTAJ znajdziesz rekomendowaną opcję, która ułatwi Ci zbieranie danych.

2. Systemy reklamowe

Odkryj WSZYSTKIE zalety systemów reklamowych. Jeśli kierujesz reklamy na porównywarki, takie jak Google, podczas łączenia użyj bezpłatnego modułu Mergado Pack.

Większość systemów reklamowych oferuje dodatkowe wsparcie, które w pełni wykorzysta Mergado Pack.

  1. Dla Google Ads pozwala skutecznie śledzić konwersje,
  2. Dla Facebooka oferuje dynamiczne tworzenie reklam.
  3. Dla czeskiej porównywarki Heureka ma możliwość śledzenia konwersji
  4. Dla GLAMI PiXel pomaga monitorować strony ruchu, konwersje, poprawiać pozycje bezpośrednio na porównywarce i, poprzez projekt GLAMI TOP, zbiera opinie na temat marek lub samego zakupu.

Moniotruj płatności za usługi systemów reklamowych. Cena reklamy w porównywrkach są naliczane bez VAT, a Mergado Pack przesyła dane zamówienia, np. przy pomiarze konwersji bez VAT, bez ceny za transport i płatność. Dzięki temu masz szansę na dokładniejsze obliczenie zwrotu z inwestycji.

3. Usługi magazynowe

WooCommerce ma kilka rozwiązań wspomagających zarządzanie magazynem. Podstawowe ustawienia obejmują opcję na magazynie / brak w magazynie, a drugą opcją jest aktywacja zarządzania zapasami na poziomie produktu na karcie Szczegóły produktu.

Przypisz konkretne dane (np. ilość) do asortymentu, wprowadź niski próg magazynowy oraz możliwość zamówienia dozwolonych zakupów w przypadku wyprzedanego towaru. Następnie aktywuj Mergado Pack, który doda te informacje do kanału produktowego.

Aby uzyskać lepszą kontrolę nad swoim e‑sklepem, użyj szerokiego pakietu wyspecjalizowanych wtyczek. Ich funkcje pozwalają dostosować stan magazynowy bez konieczności wprowadzania konkretnej karty produktu lub zbiorczego ładowania asortymentu. Jeśli posiadasz większy sklep internetowy lub zarządzasz kilkoma na raz, sięgnij po zewnętrzną usługę zarządzania magazynem. Na rynku istnieje wiele alternatyw, które pomogą zsynchronizować Twój biznes z systemem rozliczeniowym.

Czy korzystaliście już z Mergado Pack? Czy jego usługi Wam odpowiadają? Dajcie nam znać w komentarzach!

Czytaj dalej:

Autor / Petra Marková / 09. 10. 2020

Swoją melodyjną znajomością języka słowackiego copywriterka Petra dba o rynek słowacki. Pisze teksty, bloguje, tłumaczy i z pasją tworzy treści na portalach społecznościowych. Kiedy nie szuka właściwych słów, poświęca czas swojej mieszkalnej dżungli, pieczeniu, spotkaniom w kawiarniach lub podróżom. 

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.