Zaplanuj i ustaw czas wdrażania reguł

Artykuł publikowany 23. 03. 2020
| 2 minuty czytania

Ostatnio w Mergado mnóstwo zmian. Obok funkcji makra wprowadziliśmy także opcję planowania i automatycznego wdrażania reguł. Dowiedz się więcej o tym jak ona działa.

Planer reguł

Do połowy marca tego roku, tylko grupa marketerów testujących nowe funkcję, miała możliwość planować daty wdrażania reguł. Korzystając z okazji, serdecznie chcielibyśmy im podziękować za pomoc.

Teraz funkcja dostępna jest dla wszystkich. Jak z niej korzystać?

Na stronie każdej reguły znajdziecie nową ikonę, która odpowiada za planowanie i ustawianie czasu wdrożenia reguły.

Jak działa planer?

Planer ma trzy poziomy ustawień:

1. Dla reguły planer jest aktywny albo nieaktywny.

2. Ważnność może być limitowana data:

  • Data od: Data od które reguła zacznie być wdrażana.
  • Data do: Data do której reguła będzie wdrażana.

3. Dzienny harmonogram dzięki czemu na każdy dzień można mieć oddzielne ustawienia.

Dzienny harmonogram umożliwia ustawienie funkcji reguły dla każdego dnia tygodnia osobno. Dni podzieliliśmy na sześć czterogodzinnych okresów. Możesz wybrać, czy reguła ma mieć zastosowanie w tym bloku czasowym, czy nie.

Pamiętaj!

  • Reguły muszą być aktywne aby planer działał
  • Planer nie aktywuje anulowanej reguły..

Przykład:

Kiedy skonfigurujesz regułę Na prezent, możesz zaplanować, że będzie ona aktywna w godzinach 12:00 — 24:00 w piątek, sobotę i niedziele, między 1 kwietnia  a 1 maja 2020 r.

Przed 1 kwietnia 2020 r. reguła będzie zawsze obowiązywać wedłóg ustawień domyślnych, w kwietniu będzie aplikowana wedłóg planera a po 1 maja będzie ona pomijana.

Wypróbuj planer i zautomatyzuj procesy planowania reguł. Jesteśmy zainteresowani Twoją opinią — chętnie przeczytamy Twoją opinię.

Życzymy Wam zdrowia!

Czytaj dalej:

Autor / Lukáš Horák / 23. 03. 2020

Łukasz zajmuje się większością komunikacji w języku czeskim w Mergado. Poprzez blogi, pocztę e‑mail i sieci społecznościowe regularnie dostarcza czytelnikom e‑commerce informacji dotyczących handlu elektronicznego oraz wskazówki od Mergado. Kiedy nie jest copywriterem lubi proste rzeczy, takie jak badminton, wycieczki, ukryte perełki z muzyki lat 80. i owoce morza podawane z czerwonym winem.

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.