AUDYT MERGADO OD A DO Z

Artykuł publikowany 23. 01. 2020
| 3 minuty czytania

Aby utrzymać wysoką jakosć reklam należy je kontrolować. Z tego powodu, zachęcamy do monitorowania plików wysyłanych do porównywarek cenowych i mediów społecznościowych. Aby to zrobić, wykorzystaj naszą darmową opcję audytu! 

A jak Audyt

Audyt to niezależna ocena projektu, procesu, pliku, itp. Jest ona przeprowadzana w celu kontroli jakości sprawdzanego podmiotu 

Audyt w Mergado, kontroluje pliki produktowe pod kątem wymagań konkretnych porównywarek cenowych lub mediów społecznośćiowych. 

Weryfikacja plików opiera się o aktualne informacje podawane przez wpólpracujące z nami platformy, a ciągły kontakt z użytkownikami umożliwia dostarczenie przyjaznej odbiorcom formy. 

B jak Błędy które naprawiamy

Wyniki audytu są przedstawiane w formie wizualnej i tekstowej. 

Błędy podzielone są na 3 grupy oznaczone następującymi kolorami.

  • Kolor czerwony oznacza błędy, które koniecznie trzeba naprawić. 
  • Kolor pomarańczowy oznacza problemy, które mogą znacząco wpłynac na widocznosc ogłoszeń, np. brakujący kod EAN 
  • Kolor zielony oznacza wszystkie produkty, które są opisane poprawnie i widoczne w wynikach wyszukiwania.

D jak Darmo

Przeprowadzenie audytu w Mergado jest darmowe i zalecamy przeprowadzanie go co najmniej raz w miesiącu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że informacje wysyłane do platform reklamowych są właściwe, a struktura pliku zgodna z ich aktualnymi wymogami.

W jak Wyniki

Wyniki audytu są wysyłane na adres e‑mail krótko po jego przeprowadzeniu. Wszystko zależy od liczby elementów, ale warto pamiętać, że maksymalny rozmiar przesyłanego pliku nie będzie większy niż 500 MB. 

W wynikach znajdziesz podsumowanie wszystkich wykrytych błędów. Będą one odsyłać Cię do konkretnych produktów w feedzie produktowym.

Wyniki te będą dostępne przez 10 dni, a następnie automatycznie zostaną zarchiwizowane. Pamiętaj przed upływem tego terminu zakończyć kontrole audytu.

X jak XML feed

Podstawą audytu jest adres URL do Twojego kanału XML. Należy go podać zanim audyt zostanie przeprowadzony, razem z informacją na temat platformy, na którą plik produktowy jest wysyłany. 

Audyt można przeprowadzić na dwa sposoby. Korzystając z odnośnika na stronie Administracji w Mergado lub ze strony  audit.mergado.com.

Przerpwadźcie audyt feedu.

Na prawdę warto. Od poprawności informacji w nim zawartych zalezy sukces Twoje reklamy. 

Autor / Anna Grzelczak / 23. 01. 2020

Add new comment

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.