Rekordowe wyniki na Skąpiec.pl
Pomimo kryzysu w wielu branżach, e‑commerce rośnie w siłę. Kwietniowe wyniki porównywarki cen Skąpiec.pl są potwierdzają tą hipotezę.
Druga co do wielkości Polska porównywarka cenowa odnotowała olbrzymi wzrost zainteresowania, a także dokonanych transakcji w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liczba użytkowników podniosła się o 64 % a liczba przekierowań do sklepów o 81%.
Skąd taki wzrost na Skąpiec.pl
Porównywarka Skąpiec.pl jest jedną najczęściej wybieranych ze względu na rzetelność ofert i rewelacyjny serwis, jednak odnotowany wzrost sprzedaży zawdzięczają głównie innowacyjnemu i redakcyjnemu podejściu do nowo zastanej sytuacji.
Aby zapewnić ponad 13 tyś sklepów jak najlepsze zasięgi zdecydowali się oni dopasować stronę główną do potrzeb ponad 3 mln użytkowników.
Responsywny design strony głównej na Skąpiec.pl
Jedną z kluczowych przyczyn wzrostu jest niedawno wprowadzona zmiana na stronie głównej porównywarki ułatwiająca wyszukanie najbardziej popularnych produktów.
Wcześniejsze rzędy kategorii, zostały zamienione na łatwe w nawigacji bloki tematyczne. Bezpośrednio nawiązują one do relatywnie najczęściej wyszukiwanych w czasie pandemii przedmiotów, ułatwiając klientom dostęp do nich.
Poniżej znajdują się wszystkie kategorie w alfabetycznym porządku, a także lista najpopularniejszych produktów i sklepów.
Co się sprzedaje na Skąpiec.pl?
Wśród najczęściej odwiedzanych kategorii są te związane z ochroną przed wiruasmi, zajęciami domowymi oraz AGD.
Wśród innych produktów cieszących się zainteresowaniem znalazły się także wypekiekacze do chleba (wzrost o 1700%), maszynki do strzyżenia (wzrost o 450%), drukarki (160%), laptopy (wzrost o 62%). Większość przeglądających wyraża szczerą intencję zakupu, który bezpośrednio przekłada się na drastyczny wzrost konwersji zanotowany przez Skąpiec.pl.
Skąpiec.pl i InPost
Zmiany w nawigacji to nie jedyne ulepszenia, jakie wprowadził w dobie pandemii Skąpiec.pl. Dodatkowo jako jedni z pierwszych zdecydowali się oni nawiązać współpracę ze spółką InPost.
O firmie InPost pisaliśmy już wcześniej. Innowacyjne rozwiązania w doręczaniu przesyłek są ich specjalnością. W dobie pandemii bezkontaktowa dostawa do paczkomatu stała się jedną z najczęściej wybieranych opcji.
W dobie pandemii niesłychanie ważnym jest aby dostosować stronę główną czy usługi dostawcze do potrzeb klientów, a więcej na temat tego na co warto zwrócić uwagę w dobie pandemii pisaliśmy także w TYM POŚCIE.
A co sprzedaje się u Was? Dajcie nam znać w komentarzach!
Add new comment